Vem fan är Tyra?!

Nu har jag precis kollat på Bella och Tyra show (blev det rätt ordning?) för första gången nångonsin.
Och trots att jag tittat på rogrammet nu så undrar jag precis samma sak som innan programmet, Vem fan är Tyra?! Jag vet att hon varit modell för nått nummer av solo och Frida nångång, men vem är hon?! Är hon bara nån som helt plötsligt blivit känd bara för att hon umgås med Bella eller var hon känd som tidigare?!
Men iaf programmet tyckte jag verkade väääldigt segt och tråkigt. Dålig kameraman/kvinna, som zooma för mycket och inte höll stilla kameran. Men sen kom Alexandra, eller ja hon var nog snarare Kissie igår in. Självklart visste jag att det skulle kunna bli riktigt kul eftersom det visades live och Kissie och Bella är ju inte direkt kompisar..?
Det var riktigt kul och se hur nervös Kissie var, hon kunde inte hålla stilla blicken och satt o snurra på stolen hela tiden (kanske bättre och göra som andra TV-shower och köra med soffor..?) men samtigt satt hon och provuserade (stavning?) hela tiden. Så sjukt kul att se eftersom Tyra mest satt i bakgrunden medans Bella satt och försökte få Kissie att sluta hata henne.
Men inte förrän nu har jag börjat tveka på att Bella är en så snäll och perfekt människa som hon låtsas vara i bloggen, efter programmet tycker jag hon mest verkar vara överdriven falsk människa som man inte vet var man har.
Menmen efter programmet kände man ju sig självklart tvungen att kolla vad dom hade skrivit om kvällen. Kissie har fortfarande inte kommenterat nått från den, medans både Bella och Tyra ångrar att dom bjöd in henne och sitter och säger att det kändes som att bli pajkastade. Men som sagt tycker jag det var riktigt kul och se ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Det stavas PROVOCERADE =)

2010-05-31 @ 09:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0